24 sierpnia 2018

0. What's up there?

Gdzieś w mrocznych głębinach wód, gdzie promienie słonecznego dnia nie sięgają, istnieje miejsce, którego wszelkie żywe istoty unikają. W jego pobliżu panuje niezmierzona pustka, tak jakby samotność i całkowite wyodrębnienie patronowały go i dzierżawiły silnymi rękoma. Niespokojna atmosfera i złowieszcza cisza poruszana zimnym pływem wody odstraszają przed wniknięciem w czarną, nieznaną otchłań.
Czy znajdziesz w sobie tyle odwagi, by tam zajrzeć?

Witam w mojej otchłani. Może niektórzy mnie kojarzą z szabloniarnii Land of Grafic, gdzie tak naprawdę zaczęłam swoją przygodę graficzną i gdzie publikowałam swoje prace od kwietnia 2015 do listopada 2017. Wraz z zakończeniem działalności tej szabloniarnii, sama również przestałam tworzyć. Od jakiegoś czasu jednak chodził mi po głowie powrót do grafikosfery, i oto jestem! Mam nadzieję, że pozostanę tu dłużej i że prowadzenie własnego bloga da mi więcej swobody czasowej, która dla mnie, osoby natury kapryśnego leniwca, jest bardzo ważna.
Nie będę rozpisywała się więcej o sobie, jeśli ktoś ma ochotę czegoś się o mnie dowiedzieć, zapraszam na moją podstronę.
Co tutaj będę publikować? Tradycyjnie szablony, nagłówki, sygnaturki, których wykonanie już w miarę opanowałam, choć na pewno będę starała się urozmaicić swój warsztat również o inne typy grafiki. Oprócz prac graficznych, będę zamieszczać także wszelkie materiały/dodatki graficzne oraz tutoriale. Na pewno znajdzie się tutaj też parę słów ode mnie, może trochę refleksji, pamiętnikowych fragmentów... Chcę ten blog bowiem potraktować też nieco osobiście. Będzie to takie moje miejsce, miejsce Aveline Gross. 
Nie wiem, co mogłabym jeszcze napisać. Liczę na to, że od czasu do czasu ktoś tutaj zajrzy i podzieli się krytyką odnośnie moich prac, bo to bardzo dla mnie istotne wiedzieć, nad czym jeszcze mam pracować. Zwłaszcza po ponad półrocznej przerwie nie czuję się w tym pewnie, więc każdą opinię przyjmę z wdzięcznością.

Oficjalne otwarcie z pierwszą notką graficzną nastąpi już niedługo.

No to do napisania!

8 komentarzy:

  1. Witaj, Aveline! ♥
    Bardzo cieszy mnie fakt, że postanowiłaś wrócić do grafikosfery.
    Czekam na Twój pierwszy post z grafiką. Dodaję się do obserwatorów, oczywiście.

    Pozdrawiam gorąco, Danni xx.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się cieszę, że się w końcu zebrałam i znów tu jestem :D Też pozdrawiam <3

      Usuń
  2. Bardzo się cieszę, że wracasz do nas ^^ Nie mogę doczekać się pierwszej notki :D

    Pozdrawiam xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, Hanch <3 No mam nadzieję, że dam radę wyrobić się z czasem i notka rzeczywiście pojawi się niedługo xDD
      Też pozdrawiam

      Usuń
  3. Zapowiada się ciekawie :D Czekam na post z grafiką i oczywiście dodaje do obserwowanych :*
    Pozdrawiam cieplutko <#

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz :D I pozdrawiam również <3

      Usuń
  4. Dodaje bloga do obserwowanych będę tutaj zaglądać :-)Czekam na post z grafiką.Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie mi bardzo miło :) Dziękuję za komentarz <3

      Usuń