3 września 2018

1. Czas poplątał kroki

Hej wszystkim! Bardzo mi miło, że pomimo tego, iż blog jeszcze nie został oficjalnie otwarty, zdobył on już swoich pierwszych obserwatorów. :) Nie liczyłam nawet na to, wstawiając pierwszą "niegraficzną" notkę. Nie ukrywam, że pomogło mi się jeszcze bardziej zmotywować i przygotować tę notkę w miarę krótkim (jak na mnie) czasie. :D
Wszystkie poniższe prace pochodzą od sierpnia tego roku, więc bądźcie wyrozumiali :) Niby to kilka miesięcy przerwy od grafiki, ale to wystarczyło, bym już zdążyła zapomnieć wiele podstawowych funkcji Gimpa xD Tak że ten...
Przygotowałam 2 szablony, 4 sygnatury, 3 nagłówki, 2 koloryzacje do Gimpa, paczkę tekstur, paczkę stocków oraz plik xcf.

Szablony
Udostępniam do pobrania aktualny szablon główny, z małymi modyfikacjami. Może komuś się też przyda.:)
Nagłówek miał wyjść, wiecie, bardziej mhrrocznie... Ale za to css poszedł po mojej myśli, tak jak to sobie wyobrażałam, więc można powiedzieć, że jestem w miarę zadowolona z efektu. :)

Sygnatury
Czy ktoś oprócz mnie zna to uczucie, kiedy początkowy zamysł na sygnaturkę był zupełnie odmienny od efektu końcowego? Eh, a to wszystko przez koloryzacje, które czasami nie chcą ze mną współpracować. :/

Nagłówki

Koloryzacje

Tekstury
Nie umiem wykonywać tekstur, ale i tak uważam, że te prezentują jakiś mój postęp... bo bywały gorsze. xd

Stocki

Plik XCF


16 komentarzy:

  1. Witaj kochana ❤
    Fajnie, że notka pojawiła się tak prędko i z dużą ilością grafiki *.*
    Szablony oba są bardzo ładne i oba mają ciekawy CSS i ładne kolorki, ale to w tym drugim nagłówek urzekł mnie najbardziej 😘. Sygnatury są wszystkie świętne. Ale faworyty to pierwsza i trzecia ❤ Wiem coś o tym, tylko że mi sygnaturki nigdy nie chcą wyjść tak jak bym chciała, o koloryzacji nie wspominając 😁 Naglowki tak samo wszystkie świetne, i każda w pięknych kolorkach 😍 Na pewno wrócę potem po dodatki, bo w tym momencie pisze z telefonu. Dopiero co podnioslam się po nocnej zmianie 😁
    P.s. pisałaś mi ostatnio, że mój styl grafiki ci się podoba . Ale Ja mam u Ciebie podobnie . Delikatne przejścia, śliczne żywe kolory i ten powiew świeżości ❤ Czekam na więcej twoich prac, bo jestem bardzo ich ciekawa 😁 Już nie mogę się doczekać 😘
    Pozdrawiam cieplutko 😘😘❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hej hej :D bardzo mi miło cię tu znów widzieć, jak i czytać tyle dobrych słów <3
      sygnatury maja też to do siebie, że łatwo w nich przesadzić albo wręcz odwrotnie - wykonać je tak, że wyglądają zbyt "ubogo" i mam wtedy wrażenie, że czegoś jeszcze im brakuje. ;) Niby to grafika o małych rozmiarach, ale z biegiem czasu coraz bardziej utwierdzam się w przekonaniu, że jednak im mniej jest miejsca, tym trudniej je zapełnić. xD

      Mam nadzieję, że dodatki się przydadzą :D
      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Przybyłam tu i ja, by popaczeć i muszę Cię zasmucić. Całkowicie rozczarowało mnie to, co zobaczyłam w notce, sam szablon główny jest tragiczny i ogólnie.... Żartowałam ;)

    Prace są świetne, już na dA wcześniej je przejrzałam, ale muszę się powtórzyć: muzyczny nagłówek jest boski, po prostu 10/10 jak dla mnie! Z szablonów ten pierwszy strasznie mi się spodobał, bo strony ułożone są w kreatywny sposób (uwielbiam skosy i inne zabawy tego typu, sama nie wiem, dlaczego odeszłam od tego na jakiś czas), pozostałe prace są również świetne :) Najbardziej ucieszyło mnie, że wrzuciłaś koloryzacje do Gimpa *.* BOSZE KOCHAM CIĘ! Są bajeczne i planuję niebawem je upolować od Ciebie :D

    Pozdrawiam i życzę weny, weny i jeszcze raz weny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ahh, a tak się starałam! ;)

      A ile ja się musiałam namęczyć z tymi stronami -.- HTML to jednak nie jest moja mocna strona i za każdym razem, gdy mam coś z nim zdziałać, strasznie się ociągam. W ten sposób można powiedzieć, że ów szablon majstrowałam przez 3 dni. xd
      Nie wiedziałam, że też tworzysz w Gimpie :o No to piąteczka! :D Niech koloryzacje służą :D
      Też pozdrawiam i dziękuję ślicznie <3

      Usuń
  3. Powiem tylko tyle - BOSKIE TO WSZYSTKO <3 Zacznę może od początku ;) Szablony są super - ten drugi to faworyt! Sygnaturki także utrzymują poziom i tak znam to uczucie...Mam tak prawie za każdym razem jak ją robię :D Co do nagłówków to KRÓLOWO są przepiękne <3 Pierwszy skrada mi serce <33 Tekstury są PRZEPRZEPRZEkozackie xd I Ty mówisz, że nie umiesz ich wykonywać, no powiem, że oszukiwać to umiesz, ale niestet nie wierze ^^ Są genialne.
    Pozdrawiam cieplutko i czekam na kolejny post XX

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. MYŚLAŁAM, ŻE JESTEM W TYM UCZUCIU OSAMOTNIONA. Jakoś mi teraz tak raźniej hahah :D
      Cieszę się, że prace ci się spodobały i że jest taka osoba na świecie, która docenia moje teksturki <33 Muah!
      Też pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Piękne oficjalne otwarcie bloga. <3 Wymiatasz po prostu. Sygnatury są cudne. Szablony odbierają mowę. Mi oba się bardzo podobają. :3
    Moje serca skradają jednak nagłówki. 2 i 3 mają cudne kompozycje i napisy się pięknie wpasowują - no po prostu cud miód malina <3
    Pobieram teksturki, bo wyglądają bosko. Na pewno się przydadzą.
    Pozdrawiam i czekam na kolejną notkę <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję *-* Aj, tyle miłych słów <3
      Również pozdrawiam :D

      Usuń
  5. Ah jak się cieszę widząc Twoje prace. Cieszę się, że tu jesteś i postanowiłaś wrócić, będę tu regularnie zaglądać ^^
    Co do grafiki to drugi, mhroczny szablon jest genialny, bardzo mi się podoba, lubię te klimaty :D
    Ostatni nagłówek też jest piękny, cudeńko.
    Czekam na więcej, życzę weny i pozdrawiam cieplutko xx
    Weathered Soul

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie mi bardzo miło ^^ Cieszę się, że prace przypadły do gustu :D A wena zawsze się przyda, dziękuję <3

      Usuń
  6. Hej! Jak fajnie, że otworzyłaś własnego bloga! ;D Jeny, z notki najbardziej podoba mi się drugi szablon, pierwsza sygnaturka, drugi nagłówek ;> Piękne wykonujesz prace.
    Informuję, że kradnę teksturki i stocks xd
    Czekam na kolejną notkę i pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem zadowolona, że się zdecydowałam na otwarcie własnego bloga i mam wielką nadzieję, że go nie zaniedbam (choć pewnie będzie trudno) :D
      Niech dodatki służą :)

      Usuń
  7. Wszystkie prace świetne jednak sygnaturka z początku notki to mój faworyt <3
    Z nagłówków najbardziej podoba mi się drugi <3 Jeśli chodzi o szablony drugi najlepszy pewnie przez ten mroczny klimat <3 Pobieram tekstury,koloryzacje oraz stocki:)
    Pozdrawiam i czekam na kolejny post:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 Mam nadzieję, że dodatki się przydadzą :D
      I również pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  8. Siemka ;) Tak poza notką - sprawdzasz czasem maila? ;)

    Pozdraiwam ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O mamciu, ja tam chyba rzeczywiście dawno nie zaglądałam O.O Ale to przez moją nieodłączną sklerozę, już idę xD

      Usuń