24 września 2019

3. Dance Inside

Hej wszystkim! Sama nie wierzę, że coś tutaj publikuję... Nie wiedziałam, co mam zrobić z tym, że już na starcie zaniedbałam bloga - no bo zdążył się pojawić jeden tematyczny wpis i cóż... Nie mogę więc obiecać, że tym razem zadbam o regularne wstawianie notek - raczej będą to sporadyczne posty jako wynik mojej kapryśnej weny i niewielkiej ilości czasu na bawienie się w programie graficznym. Tak naprawdę poniższe prace powstały po moim spontanicznym pomyśle o próbie stworzenia ikonek. No i zobaczcie, co się z tego zrodziło. :D Przy okazji - to chyba moje czwarte albo piąte podejście do ikonek i tym razem jestem na tyle zadowolona z efektu, że mogę się nim z Wami podzielić. ;)
Dziś mam dla Was 1 komplet ikonek, 2 sygnaturki, koloryzację i paczkę stocków.
Jakby ktoś był chętny na współpracę, to zapraszam - zdecydowanie ciekawiej i łatwiej jest coś stworzyć wspólnie, nieprawdaż? :3


Ikonki

Sygnaturki

Koloryzacja

Stocki

3 komentarze:

  1. Hej:) Moim faworytem z tej notki jest pierwsza sygnaturka;)
    Ikonki są świetne mi niestety nigdy nie wychodziły.Co do współpracy jestem chętna.
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo, jak się cieszę, że ktoś chętny się znalazł :D Podaj mi swój adres mailowy (na Twoim blogu nie mogę go znaleźć), to napiszę do ciebie i działamy!

      Usuń